Meest gestelde vragen

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

Wanneer je een bestelling op werkdagen vóór 16.00 uur plaatst, wordt deze meteen verwerkt en binnen één tot drie werkdagen bezorgd. Nadat je hebt besteld, krijg je per mail een track & trace code. Hierin zou het aflevermoment van je pakketje moeten staan. Indien je de track & trace code niet hebt ontvangen of het aflevermoment (nog) niet zichtbaar is, neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik mijn aankoop betalen?

Er zijn meerdere mogelijkheden om in de webwinkel veilig en gemakkelijk te betalen met:

iDeal (Nederland), Bancontact (België), Sofort Banking, vooraf overboeking, Belfius Direct Net, betalen bij afhalen en de Shabbys cadeaukaart.

Wij zijn regelmatig op verschillende fairs te vinden, waar wij dan gebruik maken van de volgende betaalmethodes:

– Pinnen
– Contant

Moet ik verzendkosten betalen als ik een cadeaubon bestel?

Wij hanteren voor alle standaardpakketten een tarief van € 6,95 voor een bestelling tot €70,-.
Bij een bestelling van €70,- of meer worden de artikelen gratis* thuisbezorgd.

Helaas is het niet mogelijk voor zeer kleine of lichte artikelen een apart tarief te berekenen. Voordeel is dat ook cadeaukaarten een eigen track & trace code krijgen zodat je weet wanneer je cadeaukaart wordt bezorgd.

 

* zie verzenden

Waar is mijn order?

In de toegestuurde track & trace code kun je het pakket volgen en de status zien.

Neem contact op met de klantenservice als je de track & trace code niet hebt ontvangen of de status van het pakket niet duidelijk is.